Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po-Pia, 9-17hod
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 100,00 € a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Informácie
  3. Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (ďalej len
e-shopu)
pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom systému elektronického
obchodu
Článok I. - Všeobecné ustanovenie a vymedzenie pojmov
1.1 Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu môžu uskutočňovať fyzické a
právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito
Všeobecnými obchodnými podmienkami.
1.2 Predávajúcim je Tomáš Hula, Družstevná 69, 956 17 Solčany, IČO:
47688769, zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu Topoľčany, číslo
živnostenského registra: 470-17718.
1.3 Kupujúcim (spotrebiteľom) je v zmysle zákona č. 250/2007 Z.z. fyzická osoba
alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre osobnú
potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.
1.4 V prípade ak kupujúci nie je spotrebiteľom, a teda sa jedná o nákup tovaru za
účelom podnikania, tak sa zmluvné vzťahy riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991
Zb. Obchodného zákonníka.
1.5 Tovarom sú všetky produkty a služby zverejnené na stránkach e-shopu.
Článok II. - Cena
2.1 Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné (s DPH).
2.2 Cenou tovaru uvedenou na stránke e-shopu sa rozumie cena v momente
vytvárania objednávky.
2.3 Celková cena pri objednávke je celková cena objednaného tovaru, v rátane
nákladov na dopravu. Cena za dopravu sa odvíja na základe požadovaného
množstva tovaru, rozmerov a celkovej hmotnosti. Cena za prepravu bude vypočítaná
v procese vytvárania objednávky. Pri objednávke tovaru nad 100 € sa kupujúcemu
dopravné náklady neúčtujú. V tomto prípade pri procese objednávky elektronický
systém automaticky nastaví prepravu ako „doprava zdarma“.
2.4 Všetky akciové ceny platia len do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom
výrobku nie je výslovne uvedené inak. Predávajúci je povinný kupujúceho
bezodkladne upozorniť, ak akciový tovar bol v čase odoslania objednávky vypredaný
a z tohto dôvodu nie je možné kupujúcemu tovar doručiť. Kupujúci je oprávnený po
oznámení tejto skutočnosti od zmluvy odstúpiť.
Článok III. - Objednávka
3.1 Objednávka vzniká výberom tovarov a služieb kupujúcim, vyplnením
objednávkového formuláru a následným potvrdením procesu objednávania v eshope. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v
objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
O doručení objednávky informuje predávajúci kupujúceho potvrdzovacím e-mailom,
ktorý automaticky vygeneruje elektronický systém e-shopu.
3.2 Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb
a teda objednávka sa stáva pre kupujúceho záväznou.
3.3 Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú
je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi
kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
3.4 Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny
objednaného tovaru.
3.5 Kupujúci súhlasí s vystavením faktúry v elektronickej forme, ktorá bude
odoslaná na jeho e-mailovú adresu, ktorú uviedol vo svojej objednávke. V prípade
žiadosti môže predávajúci poslať kupujúcemu faktúru v tlačenej forme na adresu,
ktorá je určená ako adresa doručenia tovaru.
Článok IV. - Platobné podmienky
4.1 Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
 v hotovosti pri osobnom odbere v sídle predajcu,
 platobnou kartou,
 službou elektronickej peňaženky GoPay,
 platba vopred na základe zálohovej faktúry – bezhotovostným prevodom na
účet predávajúceho,
 dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej kuriérske služby (platba
kuriérovi pri preberaní tovaru),
4.2 Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu zľavu na základe jednorazového
zľavového kupónu, ktorý kupujúci zadá v procese vytvárania objednávky.
Článok V. - Dodacie podmienky
5.1 Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu
tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia
lehota.
5.2 Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo
najkratšom čase.
5.3 Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je
v okamihu objednávky skladom, predávajúci sa zaväzuje bezodkladne o tom
informovať kupujúceho, pričom kupujúci môže súhlasiť doručením čiastočných
dodávok alebo objednávku stornovať.
5.4 Spolu s tovarom je kupujúcemu vystavená faktúra (daňový doklad).
5.5 Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný (ak nie je
v objednávke uvedené inak).
5.6 V prípade, že si kupujúci objednal prepravu kuriérom predávajúci zabezpečí
prepravu prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Termín doručenia tovaru sa riadi
podmienkami prepravnej spoločnosti (zvyčajne do 24 hodín v rámci celého
Slovenska).
5.7 Kupujúci je povinný tovar pri preberaní vizuálne skontrolovať.
5.8 Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný
vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Výhradu k tovaru uvedie
kupujúci buď na preberací list, alebo vyhotoví s prepravcom škodový zápis. Na
základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti
s dopravcom, dodaný nový výrobok bez závad alebo mu bude poskytnutá primeraná
zľava, ak s tým bude kupujúci súhlasiť v zmysle reklamačných podmienok.
5.9 Kupujúci je v prípade dodania poškodeného tovaru oprávnený odstúpiť od
zmluvy.
Článok VI.
Záručná doba
6.1 Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb.
Občianskeho zákonníka v platnom znení. Základná záručná doba je 24 mesiacov a
začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Zo záruky sú vyňaté vady, ktoré
predávajúci nemôže ovplyvniť (bod 1.5, 1.6 a 1.7 Reklamačných podmienok).
6.2 Rozšírená záruka v trvaní viac ako 24 mesiacov sa riadi osobitnými
podmienkami príslušného výrobcu tovaru. Súčasťou rozšírenej záruky je riadne
vyplnený Záručný list tovaru.
6.3 V prípade, že kupujúcim nie je spotrebiteľ (článok 1, bod 1.4) záručná doba na
tovar určený pre podnikateľské účely je 12 mesiacov.
Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva
7.1 Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom
zaplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
7.2 Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho,
si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť
až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.
Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy
8.1 Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo bez storno
poplatku do doby expedície tovaru. Zrušenie objednávky je potrebné vykonať
písomnou formou prostredníctvom elektronickej pošty ešte v deň, kedy kupujúcemu
predávajúci dodanie tovaru potvrdí e-mailom.
8.2 Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť číslo objednávky alebo úplné
kontaktné údaje kupujúceho.
8.3 V prípade, že platba za tovar bola uhradená na účet predávajúceho najneskôr
deň pred expedíciou tovaru a teda predávajúcemu nevzniknú náklady spojené
s odoslaním tovaru, bude kupujúcemu táto suma bez storno poplatku vrátená do 14
dní bankovým prevodom na účet určený kupujúcim (je potrebné zadať názov banky,
číslo účtu a číslo banky), pokiaľ sa s kupujúcim predávajúci nedohodne inak.
8.4 Kupujúcemu, ktorý nie je spotrebiteľom (článok 1, bod 1.4), právo na storno
kúpnej zmluvy bez poplatku nevzniká. V tomto prípade môže kupujúci vrátiť tovar po
predchádzajúcej dohode s predávajúcim. Tovar musí byť nepoškodený, bez známok
užívania, zabalený v originálnom obale. Kupujúcemu je v prípade storna účtovaný
poplatok vo výške 20% z predajnej ceny tovaru. V prípade, že kupujúci žiada o
výmenu za iný tovar, môže byť storno poplatok znížený až na 5% z predajnej ceny.
Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
9.1 Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a
nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa
prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má
právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
9.2 Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od
kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú
adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu
najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch.
Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť
osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr.
originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená
spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona).
Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar
zasielali doporučene a ako poistenú zásielku.
9.3 Predávajúci vráti zaplatené plnenie za tovar / službu kupujúcemu vrátane
nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov
preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia
odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar
alebo ak spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru. To neplatí v prípade ak predávajúci
navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
9.4 Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
9.5 Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje za tovary a služby, ktoré sú
vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
9.6 Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené
jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán
10.1 Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
10.2 Kupujúci je povinný:
 prevziať objednaný tovar,
 zaplatiť predávajúcemu cenu tovaru vrátane nákladov na doručenie tovaru,
 prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
10.3 Predávajúci je povinný:
 dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej
cene,
 spolu s tovarom zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad
faktúru za tovar, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského
jazyka.
Článok XI.
Ochrana osobných údajov
11.1 Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o
ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
11.2 Predávajúci neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem
prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v
prípade kontroly.
11.3 Predávajúci je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením
neoprávneným osobám.
11.4 Ak kupujúci súhlasil so spracovaním osobných údajov pri registrácii v e-shope
na marketingové účely, vyjadril súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových
správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním
adresnej pošty na kontaktnú adresu.
11.5 Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania
so spracovaním osobných údajov.
Článok XII.
Alternatívne riešenie sporov (ARS)
12.1 Predávajúci v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
podomovom a zásielkovom predaji a zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov s účinnosťou od 1.2.2016 informuje kupujúceho
(spotrebiteľa), že v prípade, že nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie,
alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má tento právo obrátiť sa so
žiadosťou o nápravu a to prostredníctvom poštovej adresy alebo elektronickej adresy
info@jedalenskestoly.sk.
12.2 Ak predávajúci odpovie na žiadosť o nápravu zamietavo alebo na ňu
neodpovie do 30 dní od jej odoslania, má kupujúci (spotrebiteľ) právo podať návrh na
začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (subjekt
ARS). Podľa zákona č. 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené
právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z. z.. Návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporov môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona
391/2015 Z.z.
12.3 Kupujúci (spotrebiteľ) môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy
alternatívneho riešenia sporov RSO (RSO = riešenie sporov online), ktorá je
dostupná online na tejto adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
12.4 Alternatívne riešenie sporov (ARS) môže využiť len spotrebiteľ. Alternatívne
riešenie sporov sa týka len sporu medzi kupujúcim (spotrebiteľom) a predávajúcim,
vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou
zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.
Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu je nižšia ako sumu
20 EUR. Subjekt Alternatívne riešenie sporov ARS môže od spotrebiteľa požadovať
úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR
s DPH.
Článok XIII.
Záverečné ustanovenia
13.1 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Všeobecné obchodné
podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia
kupujúceho. V prípade zmeny Všeobecných obchodných podmienok alebo
reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých
Všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania
objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
13.2 Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj
reklamačné podmienky.
13.3 Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal Všeobecné obchodné podmienky
ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
13.4 Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú
zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
13.5 Inak neupravené vzťahy v týchto Všeobecných obchodných podmienkach ako
v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení
predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 513/1991 Z.z., Zákona č. 108/2000
Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z.,
Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 391/2015 a ich novelizácií.
13.6 Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí
nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. januára 2016.
ORGÁN DOZORU:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Nitre
Staničná 9,
P.O.BOX 49A
950 50 Nitra 1
tel.:037/7720001
e-mail: nr@soi.sk
PREDÁVAJÚCI:
Obchodné meno: Tomáš Hula
Sídlo: Družstevná 69, 956 17 Solčany
IČO: 47688769
DIČ: 1084591112
IČ DPH: SK1084591112
Zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu Topoľčany, číslo
živnostenského registra: 470-17718.
Kontaktné údaje:
Mobil: +421 948 129 696
E-mail: info@jedalenskestoly.sk
Bankové spojenie - IBAN: SK41 0200 0000 0032 4037 9754
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
1.1 Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený od predávajúceho a ktorý
je vlastníctvom kupujúceho.
1.2 V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho,
kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu môže vybaviť až po úplnej úhrade
v zmysle § 151 a nasl. Občianskeho zákonníka.
1.3 Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to
hneď po zistení vady.
1.4 Reklamácie mechanického poškodenia obalu výrobku, ktoré nebolo zjavné pri
prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky (článok 5, bod 5.8
Všeobecných obchodných podmienok).
1.5 Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným
užívaním:
 k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
 nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v
návode na používanie,
 používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou,
chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
 zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
 poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
 používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v návode na použitie
výrobku, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi.
1.6 Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej
pohrome.
1.7 Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru
(alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda
nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
1.8 Ak existuje oficiálne autorizované servisné stredisko výrobcu, ktoré je
oprávnené prevádzať opravy, uplatní kupujúci právo na opravu u tohto v rámci
záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí
opravu predávajúci.
1.9 Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu dodávateľa alebo na adresu
autorizovaného servisného strediska. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas
prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene,
prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe
(faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamáciu je
potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
1.10 Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o
uplatnení reklamácie tovaru v písomnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa
považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť
ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o
vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
1.11 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých
prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch,
najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo
dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví
reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť
aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma
kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar
alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných
podmienok.

Logo
JedálenskéStoly.sk
Tomáš Hula
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.